معاون اول رییس جمهور

ورود خودرو و موتورسیکلت‌های مخصوص مسابقات ورزشی به مناطق آزاد تجاری - صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی مجاز شد.

به گزارش «اخبار خودرو» به نقل از مهر،تصویب‌نامه هیات وزیران درخصوص مجاز بودن ورود خودرو و موتورسیکلت های مخصوص مسابقات ورزشی از سوی معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد.

بر اساس این مصوبه، ورود خودرو و موتور سیکلت های مخصوص مسابقات ورزشی صرفا جهت تردد در محدوده پیست های مسابقات ورزشی و همچنین تجهیزات و دستگاه های مربوط فقط جهت استفاده در محدوده منطقه ویژه اقتصادی زرندیه و مناطق آزاد تجاری - صنعتی دارای پروژه های مشابه با رعایت سایر مقررات مربوط مجاز است.

همچنین قرار است مصادیق و تعداد خودروها، موتورسیکلت ها، تجهیزات و دستگاه های مربوط توسط کارگروهی متشکل از نمایندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، سازمان برنامه و بودجه، گمرک ایران و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی تعیین شود.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • یک شهروند IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
    0 0
    لطفا مساعدتی شود تا مشتریان داتیس خودرو که مدت بین یک سال و نیم تا دو سال منتظر تحویل خودروی ولووی خود بوده اند هم به خودروی خود برسند . انصاف نیست اگر بخواهید پول زور و اضافه از مردم اخذ کنید . عملکرد شما با شعارهای زیبایتان یکی نیست . من از حق و حقوق مادی و معنوی خود نمی گذرم . خودروی ولووی ثبت نامی حق من است . باید خودروی مرا با قیمت قرارداد تحویل دهید .زمان ثبت نام تعرفه40 درصد و نرخ ارز330 بود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =